KOSZTY WYSYŁKI

Proces pakowania i dostawa

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia z zatwierdzonym statusem płatności oraz zamówienia "za pobraniem" oraz "przedpłata PayU.pl"  wysyłane były w przeciągu 24 godzin od momentu akceptacji zamówienia przez system (w dniu roboczym - potwierdzenia zamówienia lub w roboczym dniu następnym). Maksymalny czas realizacji zamówienia to 4 dni robocze na akcesoria dekoracyjne, wyposażenia wnętrz oraz w zależności od produktu (maksymalny czas oczekiwania na meble do 8 tygodni od dnia potwierdzenia płatności).

Koszt dostawy obejmuje koszty pakowania i niezbędne wypełniacze zużyte do starannego spakowania zamówionych produktów. Koszt dostawy dla paczek do 30 kg wyliczany jest od wagi zamówienia (obliczana jest ewentualna liczba paczek).

Paczki zapakowane w naszym sklepie spakowane są w karton (prostopadłościan), owijane są folią czarną strech i posiadają naklejoną taśmę firmową – podczas dostawy prosimy o zwrócenie uwagi czy folia i taśma nie są uszkodzone.

PRZESYŁKI KRAJOWE



Przesyłki (paczki) na terenie Polski dostarcza:



Paczki - Firma kurierska DPD – przy zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki nie przekraczającej 30 kg (możliwa wysyłka kilku paczek w jednej przesyłce).

  • Przedpłata - 30.75 zł brutto,
  • "za pobraniem" - 35.00 zł brutto


Paczki – Firma Poczta Kurier 48 - przy zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki nie przekraczającej 30 kg (możliwa wysyłka kilku paczek w jednej przesyłce).

  • Przedpłata - 36.9 zł brutto,
  • "za pobraniem" - 40 zł brutto


Paczki - Firma kurierska In Post – przy zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki nie przekraczającej 30 kg (możliwa wysyłka kilku paczek w jednej przesyłce).

Przesyłki paletowe na terenie kraju dostarcza:


Palety do 250 kg - Pprzy zamówieniach o łącznych gabarytach nie większych niż 1 m3

Przy zamówieniu o wartości wyższej niż 10.000,00 zł netto koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa Home Inspiration.

PRZESYŁKI MIĘDZYNARODOWE

Realizujemy dostawy paczek na terenie Unii Europejskiej wyłącznie po otrzymaniu przedpłaty PayU.com (karty kredytowe VISA/Mastercard) lub przelewu bankowego na konto Home Inspiration Magdalena Tywończuk (PLN, EURO lub USD).

   



Dostawa palet na teren krajów bałtyckich: LITWA, ŁOTWA, ESTONIA

Co więcej na terenie Litwy, Łotwy i Estonii istnieje możliwość wysyłek palet przez przedsiębiorstwo transportowe PHU ALKAR – koszt 1 palety waha się od 100 EURO netto do 150 EURO netto – ustalany jest indywidualnie telefonicznie lub e-mailowo w zależności od odległości miasta dostawy kupującego.
Zapraszamy do kontaktu

  1. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
    1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: 
      1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki – wyłącznie w przypadku Produktów dostarczanych na terytorium Polski.
      2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.
      3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
      4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności („Dostawa i płatność”) oraz na stronach internetowych: https://www.payu.pl oraz https://www.przelewy24.pl.
        1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl lub Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: 
          1. 1.1.4.1.1.PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu; kapitał zakładowy w wysokości 4 944 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 7792308495.
          2. 1.1.4.1.2.Przelewy24.pl – spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935 przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy: 5 476 300,00 zł w całości opłacony; NIP 7792369887.
    2. Termin płatności:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 
      2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  2. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
    1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.
    2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy („Dostawa i płatność”) oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 
    3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. 
    4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
      1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
      2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
      3. Przesyłka paletowa.
      4. Transport własny Sprzedawcy – wyłącznie na terytorium Polski.
      5. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Zastawie II 33, 16-070 Choroszcz – w Dni Robocze, w godzinach od 08:00 do 18:00.
    5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 21 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 21 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
      1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
      2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    7. W przypadku Produktu Przedpremierowego termin dostawy Produktu nie może rozpocząć biegu wcześniej niż od dnia daty premiery Produktu w Sklepie Internetowym, która wskazana jest każdorazowo w opisie Produktu Przedpremierowego. W przypadku Zamówienia, którego przedmiotem jest kilka Produktów Przedpremierowych, termin dostawy rozpocznie bieg nie wcześniej niż wtedy, gdy wszystkie spośród zamówionych Produktów ukażą się w sprzedaży w Sklepie Internetowym zgodnie z przedstawioną Klientowi datą premiery dla każdego z nich.
    8. W przypadku braku zamówionego Produktu i niemożności dostarczenia go w terminie dostawy określonym w Umowie Sprzedaży, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę. Klient na zasadach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa będzie mógł podjąć decyzję co do dalszej realizacji Umowy Sprzedaży w wydłużonym terminie ustalonym ze Sprzedawcą albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży i otrzymania zwrotu uiszczonych należności. W przypadku gdy brakujący Produkt stanowi tylko część Zamówienia Klienta, niezależnie od uprawnień wskazanych w zdaniu poprzednim, Klient może również podjąć decyzję o częściowym odstąpieniu od umowy w zakresie tego Produktu albo jego dostawie w terminie późniejszym niż pozostała część Produktów wchodzących w skład Zamówienia